کد خبر: 1127409
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
آخرین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی چلسی برابر تیم قعرجدولی ناتینگهام فارست همراه بود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم فوتبال ناتینگهام فارست در آخرین دیدار از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ از ساعت ۲۰ یکشنبه در خانه پذیرای چلسی بود که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

چلسی میانه جدولی در شرایطی پا به این میدان گذاشت که در هر ۷ دیدار اخیر خود برابر ناتینگهام پیروز شده و این بار نیز به دنبال آن بود تا برابر این تیم قعرجدولی که پیش از این بازی در رده نوزدهم قرار داشت، به یک پیروزی دیگر دست یابد تا در جدول رده‌بندی صعودی چند پله‌ای داشته باشد.

لیگ برتر انگلیس؛ توقف چلسی برابر تیم قعرجدولی ناتینگهام فارست
در شرایطی که میزبان سعی در کنترل توپ و میدان داشت، اما این چلسی بود که در دقیقه ۱۶ توسط رحیم استرلینگ به گل برتری رسید، مهاجم آبی‌ها در شرایطی که توپ پس از برخورد با مدافع ناتینگهام فارست به تیرک دروازه این تیم برخورد کرد در موقعیتی مناسب توپ را به گل تبدیل کرد.

دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند، در نیمه دوم و در دقیقه ۶۳ سرژ اوریه کار را به تساوی کشاند تا آبی‌ها برابر ناتینگهام فارست به یک تساوی و تقسیم امتیاز رضایت دهند.

چلسی قبل از این بازی با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول جای داشت و با این تساوی یک پله صعود کرد، ناتینگهام فارست نیز از رده نوزدهم به هجدهم رفت.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار